Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Je kan diensten verlenen aan de hand van verschillende kanalen. Bij het bepalen van die kanalen, is het vooral belangrijk dat je de kanalen kiest die ook je doelgroep gebruikt. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 7/9/2021Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?
  2. 7/6/2022Welke kanalen zet je in voor interne communicatie?
  3. 10/5/2022Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?
  4. 24/3/2022Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
  5. 2/3/2022Wat is het belang van een goed onthaal?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden