Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Is het een goed idee om WhatsApp als communicatiekanaal in te zetten? Het is een vraag die jullie ons regelmatig stellen. In dit artikel vind je voor- en nadelen van WhatsApp voor dienstverlening en enkele ervaringen van leden die er al mee aan de slag zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 18/4/2024Hoe schrijf je goede opdrachten voor AI?
  2. 18/4/2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  3. 18/4/2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  4. 18/4/2024Hoe maak je een geslaagde website? Tips van collega's voor een vliegende start.
  5. 18/4/2024Hoe evalueer je je digitale nieuwsbrief?
  6. 18/4/2024Welke digitale nieuwsbrieven kunnen je inspireren?
  7. 18/4/2024Mogen we Mailchimp en Google Analytics nog gebruiken?
  8. 18/4/2024Hoe ga je om met polarisatie op sociale media?
  9. 18/4/2024Hoe werk je samen met vrijwillige fotografen?
  10. 18/4/2024Waar moet je rekening mee houden als je een nieuwsbrief verstuurt?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden