Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Is het een goed idee om WhatsApp als communicatiekanaal in te zetten? Het is een vraag die jullie ons regelmatig stellen. In dit artikel vind je voor- en nadelen van WhatsApp voor dienstverlening en enkele ervaringen van leden die er al mee aan de slag zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  2. 9 juli 2024Op welk social media kanaal adverteer je?
  3. 26 juni 2024AI-proef: wat vinden onze testers van Ideogram?
  4. 18 juni 2024Betalen of niet betalen voor AI-tools?
  5. 11 juni 2024AI-proef: wat vinden onze testers van Perplexity?
  6. 7 juni 2024Welke AI-toepassingen vind je in Canva?
  7. 7 juni 2024Hoe haal je alles uit Canva?
  8. 30 mei 2024Hoe maak je je beeldmateriaal inclusief?
  9. 21 mei 2024Welke rollen kan AI opnemen binnen jouw communicatieteam?
  10. 29 april 2024Hoe start je met een podcast?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden