Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?

Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?

Voor je interne communicatie kan je verschillende kanalen inzetten. En de laatste jaren zijn de mogelijkheden gigantisch gegroeid. Bijvoorbeeld, sociale media maken het mogelijk om je interne communicatie te beheren, en er is ook software die je toelaat om een eigen intranet te implementeren. Het juiste kanaal voor je interne communicatie vinden, vormt vaak niet het probleem. Maar, het is een uitdaging om samen informatie te leren selecteren en er betekenis aan te geven. Zo schrijft ook Reijnders in het Basisboek Interne Communicatie.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 25/4/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 25/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 25/4/2024Wat is een intranet?
  4. 25/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 25/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 25/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 25/4/2024Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  8. 25/4/2024Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  9. 25/4/2024Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  10. 25/4/2024Hoe zorg je voor een goede pre- en onboarding van nieuwe medewerkers in je organisatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden