Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?

Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?

Net zoals bij ‘gewone’ communicatie zet je tijdens een crisis niet één medium in, maar een aangepaste mix aan kanalen. Gebruik bij crisiscommunicatie in de eerste plaats ‘hot media’: kanalen waar de doelgroepen mee vertrouwd zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 28/3/2024Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?
  2. 28/3/2024Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  3. 28/3/2024Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  4. 28/3/2024Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  5. 28/3/2024Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?
  6. 28/3/2024Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  7. 28/3/2024Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?
  8. 28/3/2024Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?
  9. 28/3/2024Wat zijn de taken van het crisisteam?
  10. 28/3/2024Wat zijn de taken van het crisiscommunicatieteam?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
Bedrijfsleden