Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Voor veel organisaties is de pers halen een belangrijk doel op zich. Toch mag perscommunicatie niet ondoordacht gebeuren. In de pers komen is een manier om jouw nieuws of standpunten kenbaar te maken aan jouw doelgroep. Het staat dus nooit op zichzelf, maar maakt deel uit van de communicatiemix.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 20/4/2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  2. 20/4/2024Wat is nieuws?
  3. 20/4/2024Hoe monitor je wat er over jouw organisatie verschijnt in de media?
  4. 20/4/2024Welke interne afspraken kan je maken over persrelaties?
  5. 20/4/2024Hoe stel je een perslijst op?

Opleidingen over pers en media

Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.

Populaire onderwerpen

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden