Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Voor veel organisaties is de pers halen een belangrijk doel op zich. Toch mag perscommunicatie niet ondoordacht gebeuren. In de pers komen is een manier om jouw nieuws of standpunten kenbaar te maken aan jouw doelgroep. Het staat dus nooit op zichzelf, maar maakt deel uit van de communicatiemix.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 5/11/2021Hoe monitor je wat er over jouw organisatie verschijnt in de media?
  2. 5/11/2021Welke interne afspraken kan je maken over persrelaties?
  3. 5/11/2021Hoe stel je een perslijst op?
  4. 11/5/2022Hoe ga je om met de pers voor en tijdens een crisis?
  5. 11/5/2022Wat is het verschil tussen een crisiscentrum en perscentrum?

Opleidingen over pers en media

Op dinsdag 20 december 2022 in Leuven

Mediabeleid en omgaan met de pers

Populaire onderwerpen

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden