Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]

Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]

Botkyrkabyggen is een sociale huisvestingsmaatschappij in Zweden. Ze zijn actief in een gemeente in de buurt van Stockholm. Maar de buurt kwam vaak negatief in het nieuws. En die negatieve berichtgeving heeft ook effect op de organisatie. Hoe verbeterden ze de reputatie van hun organisatie en de regio?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 7 juni 2024Welke AI-toepassingen vind je in Canva?
  2. 7 juni 2024Hoe haal je alles uit Canva?
  3. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  4. 13 februari 2024Wat is reputatiemanagement?
  5. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  6. 26 januari 2024Hoe bouw je aan een sterk merk?
  7. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  8. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  9. 4 september 2023Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  10. 10 mei 2023Hoe schrijf je een persuitnodiging?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden