Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?

Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?

Aanvullend bij de algemene communicatie van je organisatie kan je in een volgende stap communicatie-initiatieven ontwikkelen naar specifieke doelgroepen. Is dit nodig voor jouw organisatie? En hoe begin je eraan?  

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/5/2024Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?
  2. 20/5/2024Wat is inclusieve communicatie?
  3. 20/5/2024Hoe maak je werk van een inclusief communicatiebeleid? Vijf vuistregels.
  4. 20/5/2024Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  5. 20/5/2024Hoe bereik je jongeren?
  6. 20/5/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  7. 20/5/2024Hoe zorg je ervoor dat iedereen jouw brief begrijpt?
  8. 20/5/2024Wie zijn de doelgroepen van interne communicatie?
  9. 20/5/2024Gender-ethiek en genderbewust communiceren: hoe doe je dat?
  10. 20/5/2024Hoe kan je genderinclusief communiceren?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden