Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?

Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?

Veel organisaties streven ernaar om met hun communicatie iedereen binnen hun doelgroep te bereiken. Maar sommige doelgroepen spreek je niet aan met brede en algemene communicatie. In dat geval is samenwerken met intermediairs een goede strategie. Wat zijn intermediairs en hoe start je aan zo’n samenwerking?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  2. 31 mei 2024Hoe pak je ouderencommunicatie aan?
  3. 30 mei 2024Hoe maak je je beeldmateriaal inclusief?
  4. 4 september 2023Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?
  5. 4 september 2023Wat is inclusieve communicatie?
  6. 4 september 2023Hoe maak je werk van een inclusief communicatiebeleid? Vijf vuistregels.
  7. 4 september 2023Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  8. 28 augustus 2023Hoe bereik je jongeren?
  9. 21 februari 2023Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  10. 8 juli 2022Hoe zorg je ervoor dat iedereen jouw brief begrijpt?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden