Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?

Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?

Veel organisaties streven ernaar om met hun communicatie iedereen binnen hun doelgroep te bereiken. Maar sommige doelgroepen spreek je niet aan met brede en algemene communicatie. In dat geval kunnen intermediairs een oplossing bieden.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 15/4/2024Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?
  2. 15/4/2024Wat is inclusieve communicatie?
  3. 15/4/2024Hoe maak je werk van een inclusief communicatiebeleid? Vijf vuistregels.
  4. 15/4/2024Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  5. 15/4/2024Hoe bereik je jongeren?
  6. 15/4/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  7. 15/4/2024Hoe zorg je ervoor dat iedereen jouw brief begrijpt?
  8. 15/4/2024Wie zijn de doelgroepen van interne communicatie?
  9. 15/4/2024Gender-ethiek en genderbewust communiceren: hoe doe je dat?
  10. 15/4/2024Hoe kan je genderinclusief communiceren?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden