- Home
- Blog
- Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
20 maart 2023
Een campagne die zich met één boodschap richt tot de hele bevolking lukt zelden of nooit. Er zijn bijzonder veel verschillen binnen het ‘brede publiek’. Het is daarom belangrijk om bij gedragsveranderende campagnes je te focussen op één of enkele specifieke doelgroepen met gerichte communicatie. Selecteer en prioriteer doelgroepen. Daarbij is de groep die het moeilijkst tot gedragsverandering te bewegen is vaak relatief klein.
Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.
Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.
Opleidingen over gedragsverandering en communicatie
Op maandag 29 april 2024
in Mechelen
Veranderingen in organisaties: mijn rol als communicatiemedewerker
Op dinsdag 7 mei 2024
Lokale verkiezingen voor iedereen: inspanningen voor een hoge verkiezingsopkomst
Op donderdag 23 mei 2024
in Antwerpen
Word meesterframer
Op donderdag 6 juni 2024
in Mechelen
Veranderingen in organisaties: 15 effectieve technieken om met weerstand aan de slag te gaan
Vind je het antwoord niet op je vraag?
Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.
Stel je vraag in de community