Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?

Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?

Een vooroordeel of een financiële drempel? Er zijn veel factoren die gedragsverandering kunnen belemmeren. Daarom is het belangrijk dat je op zoek gaat naar manieren om je doelgroep te bereiken en te overtuigen om het gedrag te veranderen. Hiervoor kan je het 7E-model gebruiken als tool om je doelgroep goed in kaart te brengen.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  2. 25 mei 2022Hoe analyseer je het probleem waarvoor je gedragsverandering wil bereiken?
  3. 25 mei 2022Wat is positieve gedragsverandering?
  4. 25 mei 2022Welke factoren beïnvloeden gedrag?
  5. 31 mei 2022Welke drempels weerhouden mensen ervan hun gedrag te veranderen?
  6. 20 juni 2024Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.
  7. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  8. 3 mei 2024Welke voorbeelden van nudging kunnen je inspireren?
  9. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  10. 20 maart 2023Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden