Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?

Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?

Een vooroordeel of een financiële drempel? Er zijn veel factoren die gedragsverandering kunnen belemmeren. Daarom is het belangrijk dat je op zoek gaat naar manieren om je doelgroep te bereiken en te overtuigen om het gedrag te veranderen. Hiervoor kan je het 7E-model gebruiken als tool om je doelgroep goed in kaart te brengen.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 26/4/2024Hoe zet je een campagne op?
  2. 26/4/2024Hoe analyseer je het probleem waarvoor je gedragsverandering wil bereiken?
  3. 26/4/2024Wat is positieve gedragsverandering?
  4. 26/4/2024Welke factoren beïnvloeden gedrag?
  5. 26/4/2024Welke drempels weerhouden mensen ervan hun gedrag te veranderen?
  6. 26/4/2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  7. 26/4/2024Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
  8. 26/4/2024Wat is nudging?
  9. 26/4/2024Hoe verloopt gedragsverandering bij je doelgroep?
  10. 26/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden