Hoe pas je een merkarchitectuur toe in jouw organisatie? Dit leer je uit het traject van scholen.

Hoe pas je een merkarchitectuur toe in jouw organisatie? Dit leer je uit het traject van scholen.

Een duidelijke smoel en afgelijnde identiteit voor je organisatie creëren is niet eenvoudig. Net zoals andere organisaties, maakt een school vaak deel uit van een grotere structuur en er zijn veel partners betrokken. Hoe kan je de identiteit van je organisatie toch weerspiegelen in een sterk merk? Laat je inspireren door de merkarchitectuur van scholen. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 29/4/2024Wat is reputatiemanagement?
  2. 29/4/2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  3. 29/4/2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  4. 29/4/2024Hoe bouw je aan een sterk merk?
  5. 29/4/2024Uit welke elementen bestaat een huisstijl?
  6. 29/4/2024Sjablonen software tools: voor welke tool ga jij?
  7. 29/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  8. 29/4/2024Sterk merk, veel werk? Tips om een consistent beeld te vormen van jouw stad of gemeente.
  9. 29/4/2024Wat leren we uit de rebranding van de Vlaamse Sportfederatie?
  10. 29/4/2024Wat leren we uit het huisstijltraject van SAAMO?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden