Hoe bouw je aan een sterk merk?

Hoe bouw je aan een sterk merk?

Niet alleen commerciële bedrijven zijn een merk, we zien bij overheden en socialprofitorganisaties steeds meer de shift naar merkdenken. Organisaties hebben een eigen logo en huisstijl en zetten zich als een merk in op de markt. Uit welke onderdelen bestaat een sterk merk? En hoe bouw je een sterk merk op?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 7 juni 2024Welke AI-toepassingen vind je in Canva?
  2. 7 juni 2024Hoe haal je alles uit Canva?
  3. 13 februari 2024Wat is reputatiemanagement?
  4. 1 februari 2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  5. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  6. 27 juli 2022Uit welke elementen bestaat een huisstijl?
  7. 21 juni 2022Sjablonen software tools: voor welke tool ga jij?
  8. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  9. 28 april 2022Sterk merk, veel werk? Tips om een consistent beeld te vormen van jouw stad of gemeente.
  10. 28 april 2022Hoe pas je een merkarchitectuur toe in jouw organisatie? Dit leer je uit het traject van scholen.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden