Hoe bepaal je je doelgroepen?

Hoe bepaal je je doelgroepen?

Om goede, effectieve communicatie op te zetten, is het belangrijk dat je een duidelijk zicht hebt op jouw doelgroepen. Veel organisaties en overheden hebben een heel ruime doelgroep en uiteraard wil je graag zoveel mogelijk mensen bereiken. Maar ‘alle Vlamingen’ of ‘iedereen’ is te ruim.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 25 juli 2024Welke organisaties kunnen je helpen om inclusief te communiceren?
  2. 25 juli 2024Hoe kun je digitale inclusie bevorderen?
  3. 25 juli 2024Waarom is het belangrijk om in te zetten op digitale inclusie?
  4. 25 juli 2024Wat is digitale inclusie?
  5. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  6. 31 mei 2024Hoe pak je ouderencommunicatie aan?
  7. 30 mei 2024Hoe maak je je beeldmateriaal inclusief?
  8. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  9. 4 september 2023Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?
  10. 4 september 2023Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden