Hoe bepaal je je doelgroepen?

Hoe bepaal je je doelgroepen?

Om goede, effectieve communicatie op te zetten, is het belangrijk dat je een duidelijk zicht hebt op jouw doelgroepen. Veel organisaties en overheden hebben een heel ruime doelgroep en uiteraard wil je graag zoveel mogelijk mensen bereiken. Maar ‘alle Vlamingen’ of ‘iedereen’ is te ruim.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 18/4/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 18/4/2024Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?
  3. 18/4/2024Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?
  4. 18/4/2024Wat is inclusieve communicatie?
  5. 18/4/2024Hoe maak je werk van een inclusief communicatiebeleid? Vijf vuistregels.
  6. 18/4/2024Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  7. 18/4/2024Hoe bereik je jongeren?
  8. 18/4/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  9. 18/4/2024Hoe zorg je ervoor dat iedereen jouw brief begrijpt?
  10. 18/4/2024Wie zijn de doelgroepen van interne communicatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden