Hoe bepaal je je doelgroepen?

Hoe bepaal je je doelgroepen?

Om goede, effectieve communicatie op te zetten, is het belangrijk dat je een duidelijk zicht hebt op jouw doelgroepen. Veel organisaties en overheden hebben een heel ruime doelgroep en uiteraard wil je graag zoveel mogelijk mensen bereiken. Maar ‘alle Vlamingen’ of ‘iedereen’ is te ruim.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  2. 31 mei 2024Hoe pak je ouderencommunicatie aan?
  3. 30 mei 2024Hoe maak je je beeldmateriaal inclusief?
  4. 7 september 2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  5. 4 september 2023Hoe begin je aan communicatie voor moeilijk bereikbare doelgroepen?
  6. 4 september 2023Hoe zet je intermediairs in om moeilijk bereikbare doelgroepen te bereiken?
  7. 4 september 2023Wat is inclusieve communicatie?
  8. 4 september 2023Hoe maak je werk van een inclusief communicatiebeleid? Vijf vuistregels.
  9. 4 september 2023Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  10. 28 augustus 2023Hoe bereik je jongeren?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden