Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Voor veel organisaties is de pers halen een belangrijk doel op zich. Toch mag perscommunicatie niet ondoordacht gebeuren. In de pers komen is een manier om jouw nieuws of standpunten kenbaar te maken aan jouw doelgroep. Het staat dus nooit op zichzelf, maar maakt deel uit van de communicatiemix.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 18/4/2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  2. 18/4/2024Hoe schrijf je een persuitnodiging?
  3. 18/4/2024Heb je een online persruimte nodig?
  4. 18/4/2024Wat is nieuws?
  5. 18/4/2024Hoe ga je om met de pers voor en tijdens een crisis?
  6. 18/4/2024Wat is het verschil tussen een crisiscentrum en perscentrum?
  7. 18/4/2024Wie voert het woord tijdens een crisis?
  8. 18/4/2024Wat is een persbericht?
  9. 18/4/2024Hoe monitor je wat er over jouw organisatie verschijnt in de media?
  10. 18/4/2024Welke interne afspraken kan je maken over persrelaties?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden