Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Is het een goed idee om WhatsApp als communicatiekanaal in te zetten? Het is een vraag die jullie ons regelmatig stellen. In dit artikel vind je voor- en nadelen van WhatsApp voor dienstverlening en enkele ervaringen van leden die er al mee aan de slag zijn.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 9/2/2021Is TikTok iets voor jouw organisatie?
  2. 25/5/2022Hoe bereik je meer mensen op Facebook?
  3. 25/5/2022Hoe werken algoritmes op sociale media?
  4. 24/5/2022Waarom en hoe adverteer je op sociale media?
  5. 21/5/2022Welke tools zijn er om leuke socialemediacontent mee te maken?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden