Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Je kan diensten verlenen aan de hand van verschillende kanalen. Bij het bepalen van die kanalen, is het vooral belangrijk dat je de kanalen kiest die ook je doelgroep gebruikt. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 15/4/2024Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?
  2. 15/4/2024Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?
  3. 15/4/2024Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
  4. 15/4/2024Wat is het belang van een goed onthaal?
  5. 15/4/2024Welke functies heeft het onthaal?
  6. 15/4/2024Wie doet het onthaal?
  7. 15/4/2024Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?
  8. 15/4/2024Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?
  9. 15/4/2024Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?
  10. 15/4/2024Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden