Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?

Je kan diensten verlenen aan de hand van verschillende kanalen. Bij het bepalen van die kanalen, is het vooral belangrijk dat je de kanalen kiest die ook je doelgroep gebruikt. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 7 juni 2022Waarom zet je verschillende kanalen in voor interne communicatie?
  2. 10 mei 2022Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?
  3. 24 maart 2022Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
  4. 2 maart 2022Wat is het belang van een goed onthaal?
  5. 2 maart 2022Welke functies heeft het onthaal?
  6. 2 maart 2022Wie doet het onthaal?
  7. 2 maart 2022Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?
  8. 2 maart 2022Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?
  9. 2 maart 2022Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?
  10. 7 september 2021Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden