Hoe pas je interne communicatie aan werken op afstand aan?

Hoe pas je interne communicatie aan werken op afstand aan?

Sinds de coronapandemie hoort thuiswerken bij het "nieuwe normaal". Heel wat medewerkers ruilden hun kantoor in voor de huiskamer en zijn dat ook nadien (gedeeltelijk) blijven doen. Die ommezwaai heeft ook een grote impact op de interne communicatie van je organisatie.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 8 december 2023Wat is een intranet?
  4. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  5. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 13 april 2023Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  8. 13 april 2023Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  9. 13 april 2023Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  10. 18 januari 2023Hoe zorg je voor een goede pre- en onboarding van nieuwe medewerkers in je organisatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden