Hoe pas je interne communicatie aan werken op afstand aan?

Hoe pas je interne communicatie aan werken op afstand aan?

Sinds de coronapandemie hoort thuiswerken bij het "nieuwe normaal". Heel wat medewerkers ruilden hun kantoor in voor de huiskamer en zijn dat ook nadien (gedeeltelijk) blijven doen. Die ommezwaai heeft ook een grote impact op de interne communicatie van je organisatie.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24/4/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 24/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 24/4/2024Wat is een intranet?
  4. 24/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 24/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 24/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 24/4/2024Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  8. 24/4/2024Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  9. 24/4/2024Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  10. 24/4/2024Hoe zorg je voor een goede pre- en onboarding van nieuwe medewerkers in je organisatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden