Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Om te communiceren met je medewerkers en vrijwilligers kan je een resem aan kanalen inzetten. Welke kanalen je kiest zal afhankelijk zijn van de eigenschappen van je doelgroep, de organisatiecultuur en je communicatiedoel. In dit artikel vind je welke mogelijke kanalen je kan inzetten.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/4/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 20/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 20/4/2024Wat is een intranet?
  4. 20/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 20/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 20/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 20/4/2024Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  8. 20/4/2024Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  9. 20/4/2024Hoe zorg je voor een goede pre- en onboarding van nieuwe medewerkers in je organisatie?
  10. 20/4/2024Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden