Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes

Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes

Om goede kandidaten voor je vacatures te vinden, is het belangrijk dat de kandidaten weten wie je bent als werkgever en wat je hen te bieden hebt. Het is daar dat HR en communicatie de handen in elkaar slaan. Hoe communiceer je dat nu extern? Laat je inspireren door drie geslaagde campagnes.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 15/4/2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  2. 15/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 15/4/2024Wat is een intranet?
  4. 15/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 15/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 15/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 15/4/2024Hoe bereik je jongeren? Learnings van de Noorse gemeente Stavanger (CASE)
  8. 15/4/2024Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  9. 15/4/2024Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  10. 15/4/2024Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden