Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Waarom zet je in op een personeelsmagazine?

Een personeelsmagazine is het kanaal bij uitstek om verbinding tussen en met de medewerkers te creëren. Het verdient daarom een plek binnen jouw communicatiemix. Welke content er in een magazine hoort en hoe je daaraan begint, lees je hier.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 18/4/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 18/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 18/4/2024Wat is een intranet?
  4. 18/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 18/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 18/4/2024Hoe stel je advertentievoorwaarden op?
  7. 18/4/2024Wat bevraag je in een lezersenquête? - TEMPLATE
  8. 18/4/2024Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE
  9. 18/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  10. 18/4/2024Welke interne communicatiekanalen zet je in?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden