Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?

Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?

Bij rampen waarbij de veiligheid van de bevolking op het spel staat, treden er rampenplannen in werking. Verschillende overheidsinstanties en disciplines werken samen om de crisis aan te pakken. De communicatiemensen zijn aan zet in Discipline 5. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 20/4/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 20/4/2024Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  3. 20/4/2024Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  4. 20/4/2024Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?
  5. 20/4/2024Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  6. 20/4/2024Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?
  7. 20/4/2024Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?
  8. 20/4/2024Wat zijn de taken van het crisisteam?
  9. 20/4/2024Wat zijn de taken van het crisiscommunicatieteam?
  10. 20/4/2024Wat moet je doen na een crisis?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden