Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Ken je de lokale ondernemers in je stad of gemeente? Weet de nieuwe restaurantuitbater bij wie hij terecht kan voor de aanvraag van een omgevingsvergunning? En weten je inwoners eigenlijk wel dat er in het centrum een jonge ondernemer een kledingswinkel is gestart? De lokale economie steun je door ondernemers te betrekken bij je communicatie: communiceer mét ondernemers, maar zet hen ook voldoende in de kijker.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/5/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 20/5/2024Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?
  3. 20/5/2024Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  4. 20/5/2024Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  5. 20/5/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  6. 20/5/2024Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  7. 20/5/2024Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  8. 20/5/2024Sterk merk, veel werk? Tips om een consistent beeld te vormen van jouw stad of gemeente.
  9. 20/5/2024Wat moet er verplicht op een gemeentelijke website staan?
  10. 20/5/2024Wat is openbaarheid van bestuur?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden