Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?

Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?

Steeds meer organisaties richten hun onthaal opnieuw in en kiezen ervoor om op afspraak te werken. Enerzijds kan je dan niet meer op eender welk moment met je vragen terecht in de organisatie. Maar anderzijds blijkt die aanpak een stuk klantvriendelijker: je weet vooraf wanneer je geholpen wordt, vaak ligt je dossier al klaar en is de medewerker al wat voorbereid.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 24 maart 2022Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
  2. 2 maart 2022Wat is het belang van een goed onthaal?
  3. 2 maart 2022Welke functies heeft het onthaal?
  4. 2 maart 2022Wie doet het onthaal?
  5. 2 maart 2022Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?
  6. 2 maart 2022Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?
  7. 2 maart 2022Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?
  8. 7 september 2021Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?
  9. 1 september 2021Waar vind je meer informatie over onthaal en dienstverlening?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden