Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?

Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?

Om je doelgroep goed te informeren, moet je op de hoogte zijn van wat reilt en zeilt in de organisatie. Hoe komt al die informatie tijdig tot bij de communicatiedienst? Wij staken ons licht op bij collega-organisaties en vroegen naar hun ervaringen en tips.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 15/4/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 15/4/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  3. 15/4/2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  4. 15/4/2024Hoe zet je een campagne op?
  5. 15/4/2024Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  6. 15/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  7. 15/4/2024Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  8. 15/4/2024Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  9. 15/4/2024Wat is openbaarheid van bestuur?
  10. 15/4/2024Wat is een communicatiebeleidsplan?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden