Hoe organiseer je de communicatiedienst?

Hoe organiseer je de communicatiedienst?

De eigentijdse communicatiedienst probeert de hele organisatie communicatie-minded te maken. Maar hoe organiseer je je dienst om tot dit resultaat te komen? Eric Goubin, onderzoeker bij Kortom vzw en Thomas More, onderzocht de positie van de communicatiedienst. Hij goot zijn bevindingen in 8 eigentijdse benaderingen die als inspiratie kunnen dienen voor jullie communicatiedienst.  

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 26/4/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 26/4/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  3. 26/4/2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  4. 26/4/2024Hoe zet je een campagne op?
  5. 26/4/2024Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  6. 26/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  7. 26/4/2024Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  8. 26/4/2024Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  9. 26/4/2024Wat is openbaarheid van bestuur?
  10. 26/4/2024Wat is een communicatiebeleidsplan?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden