Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

In een maatschappij waar communicatie steeds belangrijker wordt, stapelen de communicatietaken zich op. Maar dat betekent niet dat de communicatiedienst groeit. Daarom betrekken steeds meer organisaties medewerkers uit andere diensten bij het communicatiewerk. Wij vroegen collega’s naar hun ervaring en trekken daar 6 belangrijke lessen uit.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 29/3/2024Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  2. 29/3/2024Hoe maak je werk van een taalbeleidsplan? Inspiratie uit Oostende.
  3. 29/3/2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  4. 29/3/2024Hoe zet je een campagne op?
  5. 29/3/2024Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  6. 29/3/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  7. 29/3/2024Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  8. 29/3/2024Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?
  9. 29/3/2024Wat is openbaarheid van bestuur?
  10. 29/3/2024Wat is een communicatiebeleidsplan?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden