Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?

Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?

Hoe kun je ervoor zorgen dat je met je communicatie impact maakt? Dat is dé kernvraag als je een campagne ontwikkelt. Het komt erop aan goed te weten welke drempels je doelgroep ondervindt om gedragsverandering te bereiken. In dit artikel zetten we de theorie om naar de praktijk. We zoomen in op een case: de Veggie Challenge van ProVeg vzw. Fien Louwagie, communicatiecoördinator van ProVeg, vertelt hoe zij en haar team deze grootschalige campagne aanpakken.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 24 mei 2022Hoe zet je een campagne op?
  2. 20 maart 2023Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
  3. 20 maart 2023Welke 6 principes helpen om een doeltreffende campagne op te zetten?
  4. 23 april 2024Hoe sterke samenwerkingen een campagne doen slagen - Fien Louwagie van ProVeg vzw
  5. 20 juni 2024Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden