Hoe bepaal je je doelgroepen?

Hoe bepaal je je doelgroepen?

Om goede, effectieve communicatie op te zetten, is het belangrijk dat je een duidelijk zicht hebt op jouw doelgroepen. Veel organisaties en overheden hebben een heel ruime doelgroep en uiteraard wil je graag zoveel mogelijk mensen bereiken. Maar ‘alle Vlamingen’ of ‘iedereen’ is te ruim.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Lees ook

  1. 3/6/2022Hoe maak je communicatie-afspraken?
  2. 24/5/2022Hoe zet je een campagne op?
  3. 16/5/2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)
  4. 29/4/2022Aan welke normen moet overheidscommunicatie voldoen?
  5. 29/4/2022Wat is het verschil tussen overheids- en politieke communicatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
Bedrijfsleden