Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Hoe betrek je lokale ondernemers bij je communicatie?

Ken je de lokale ondernemers in je stad of gemeente? Weet de nieuwe restaurantuitbater bij wie hij terecht kan voor de aanvraag van een omgevingsvergunning? En weten je inwoners eigenlijk wel dat er in het centrum een jonge ondernemer een kledingswinkel is gestart? De lokale economie steun je door ondernemers te betrekken bij je communicatie: communiceer mét ondernemers, maar zet hen ook voldoende in de kijker.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 29/12/2021Mogen politici prominent aanwezig zijn op gemeentelijke kanalen?
  2. 7/9/2023Wat moet je weten over de verkiezingen en sperperiode?
  3. 31/5/2022Hoe kan je gedragsverandering stimuleren bij je doelgroep?
  4. 31/5/2022Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  5. 16/5/2022Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek: meer communicatiewerk, nauwelijks meer middelen (2022)

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden