Hoe reageer je op berichten op sociale media?

Hoe reageer je op berichten op sociale media?

Of het nu vrijwilligers, klanten of burgers zijn: jouw doelpubliek zoekt via sociale media interactie met je organisatie. Het is belangrijk in gesprek te gaan en te reageren op hun vragen of opmerkingen. Hoe reageer je op positieve, maar ook negatieve reacties? 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 20/4/2024Hoe werken algoritmes op sociale media?
  2. 20/4/2024Waarom en hoe adverteer je op sociale media?
  3. 20/4/2024Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?
  4. 20/4/2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  5. 20/4/2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Opleidingen over sociale media

Op woensdag 24 april 2024

Kortom online - LinkedIn: zet jouw organisatie in de kijker

Op vrijdag 17 mei 2024 in Gent

Canva voor gevorderden

Op maandag 27 mei 2024

Hackathon - Reageren op sociale media

Op donderdag 20 juni 2024 in Antwerpen

Creatieve content maken voor je sociale media

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden