Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?

Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?

In organisaties is er vaak discussie over wat kan, wat mag, wat moet en wat niét kan op sociale media. Het is belangrijk om hierover afspraken te maken binnen je organisatie of instelling. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 4 november 2024Wanneer gebruik je AI-afbeeldingen?
  2. 25 oktober 2024AI-proef: wat vinden onze testers van Textmetrics?
  3. 24 oktober 2024WhatsApp: ook voor jouw organisatie? - Webinar
  4. 18 oktober 2024AI-proef: wat vinden onze testers van AI-tools?
  5. 14 oktober 2024Hoe maak je communicatie-afspraken?
  6. 3 oktober 2024Een podcast maken? Leer uit de ervaringen van jouw collega's
  7. 18 september 2024AI-proef: Fliki of Lumen5, wat vonden onze testers?
  8. 5 september 2024Hoe maak je een sterke Instagram Story?
  9. 15 juli 2024Hoe kies je inclusief beeldmateriaal?
  10. 9 juli 2024Op welk social media kanaal adverteer je?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png