Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE

Hoe organiseer je een focusgroep over je magazine? - TEMPLATE

Een focusgroepgesprek is een goede manier om jouw magazine in de diepte te evalueren. Download hier een gespreksleidraad.

Om dieper in te gaan op jouw magazine, kan je een focusgroep samenstellen. Maar hoe leid je zo'n focusgroep? En welke vragen of oefeningen kan je stellen? Wij schreven hiervoor een leidraad. Je kan de template onderaan deze pagina downloaden.

Combinatie met lezersenquête

Veel organisaties organiseren een lezersenquête voor ze een focusgroepgesprek opzetten. Hoe zo'n lezersenquête eruitziet, lees je hier.

Gerelateerde blogs

  1. 15/4/2024Met welke verplichtingen moet je rekening houden?
  2. 15/4/2024Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?
  3. 15/4/2024Wie doet wat in het creatieteam? Enkele voorbeelden ter inspiratie.
  4. 15/4/2024Hoe maak je een coverconcept?
  5. 15/4/2024Hoe maak je een goede backcover?
  6. 15/4/2024Hoe werk je met formats?
  7. 15/4/2024Hoe vat je de visie achter het magazine samen? TEMPLATE
  8. 15/4/2024Hoe stel je matrixen voor je magazine op? Leer uit het voorbeeld van 'Leven'.
  9. 15/4/2024Hoe verwerk je huisstijlelementen in het magazine? Enkele voorbeelden
  10. 15/4/2024Hoe zet je magazinecontent op andere kanalen in?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden