Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?

Hoe organiseer je het onthaal ter plaatse?

Onthaal ter plaatse bij een organisatie is een totaalbeleving. De bezoeker heeft heel wat indrukken te verwerken: de locatie zoeken en vinden, de manier waarop hij/zij onthaald en geholpen wordt, de beleving van het interieur … Ook non-verbale communicatie speelt een belangrijke rol, zoals de gedragingen van de personen met wie je contact hebt.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/5/2024Wat is de waarde van het onthaal voor je organisatie?
  2. 20/5/2024Wat is het belang van een goed onthaal?
  3. 20/5/2024Welke functies heeft het onthaal?
  4. 20/5/2024Wie doet het onthaal?
  5. 20/5/2024Welke kanalen kan je inzetten voor dienstverlening?
  6. 20/5/2024Hoe organiseer je het onthaal op afspraak?
  7. 20/5/2024Wat kan je doen om het onthaal te verbeteren?
  8. 20/5/2024Hoe zet je WhatsApp in voor dienstverlening?
  9. 20/5/2024Waar vind je meer informatie over onthaal en dienstverlening?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden