Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Net zoals in elk communicatieplan, is sociale media bij infrastructuurcommunicatie niet meer weg te denken. Naast infovergaderingen, projectrondleidingen en bewonersbrieven, hoort ook sociale media in dit rijtje. Het is hier wel belangrijk om sociale media als een onderdeel van de communicatiemix te zien, en niet als een vervanging van andere communicatieacties.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 29/4/2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  2. 1/8/2023Hoe maak je een geslaagde website? Tips van collega's voor een vliegende start.
  3. 19/7/2023Hoe evalueer je je digitale nieuwsbrief?
  4. 7/7/2023Welke digitale nieuwsbrieven kunnen je inspireren?
  5. 28/2/2023Mogen we Mailchimp en Google Analytics nog gebruiken?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden