Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Waarom moet je inzetten op perscommunicatie?

Voor veel organisaties is de pers halen een belangrijk doel op zich. Toch mag perscommunicatie niet ondoordacht gebeuren. In de pers komen is een manier om jouw nieuws of standpunten kenbaar te maken aan jouw doelgroep. Het staat dus nooit op zichzelf, maar maakt deel uit van de communicatiemix.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 1 februari 2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  2. 2 juni 2022Wat is nieuws?
  3. 5 november 2021Hoe monitor je wat er over jouw organisatie verschijnt in de media?
  4. 5 november 2021Welke interne afspraken kan je maken over persrelaties?
  5. 5 november 2021Hoe kan je in de pers komen?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden