Waarom en hoe adverteer je op sociale media?

Waarom en hoe adverteer je op sociale media?

Je hebt het vast en zeker al gemerkt: het bereik van je Facebookpagina en andere sociale media gaat jaar na jaar achteruit. Het wordt moeilijker om je doelpubliek gratis te bereiken. Veel organisaties adverteren daarom op sociale media. Je betaalt om je post te tonen aan je volgers, of aan een volledig nieuw doelpubliek.  

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 25/5/2022Hoe werken algoritmes op sociale media?
  2. 25/5/2022Hoe bereik je meer mensen op Facebook?
  3. 20/5/2022Hoe reageer je op berichten op sociale media?
  4. 4/4/2022Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?
  5. 8/2/2022Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Opleidingen over sociale media

Op woensdag 19 oktober 2022

Communicatie START UP - sessie 3: Méér impact met minder sociale media

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden