Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Net zoals in elk communicatieplan, is sociale media bij infrastructuurcommunicatie niet meer weg te denken. Naast infovergaderingen, projectrondleidingen en bewonersbrieven, hoort ook sociale media in dit rijtje. Het is hier wel belangrijk om sociale media als een onderdeel van de communicatiemix te zien, en niet als een vervanging van andere communicatieacties.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 16/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  2. 16/4/2024Hoe schrijf je goede opdrachten voor AI?
  3. 16/4/2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  4. 16/4/2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  5. 16/4/2024Hoe maak je een geslaagde website? Tips van collega's voor een vliegende start.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Opleidingen over sociale media

Op woensdag 24 april 2024

Kortom online - LinkedIn: zet jouw organisatie in de kijker

Op vrijdag 17 mei 2024 in Gent

Canva voor gevorderden

Op maandag 27 mei 2024

Hackathon - Reageren op sociale media

Op donderdag 20 juni 2024 in Antwerpen

Creatieve content maken voor je sociale media

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden