Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.

Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.

“We moeten iedereen bereiken” is niet de zin die je graag hoort als communicatiemedewerker. Toch zal je in onze sector vaak naar een breed publiek communiceren. Hoe begin je daaraan? Dit leren we uit de internationale campagne ‘Operation Cookiemonster’ van Politie Eenheid Rotterdam.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 31 mei 2024Hoe pak je ouderencommunicatie aan?
  2. 21 mei 2024Welke rollen kan AI opnemen binnen jouw communicatieteam?
  3. 3 mei 2024Welke voorbeelden van nudging kunnen je inspireren?
  4. 29 april 2024Hoe start je met een podcast?
  5. 23 april 2024Hoe organiseert ProVeg vzw de campagne de ‘Veggie Challenge’?
  6. 14 maart 2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  7. 13 maart 2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  8. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  9. 17 november 2023Welke misvattingen leven er over duidelijke taal?
  10. 20 maart 2023Welke 6 principes helpen om een doeltreffende campagne op te zetten?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden