Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?

Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?


Een van de meest gestelde vragen bij Kortom? Hoe bereik je medewerkers die geen werkcomputer hebben? En terecht, het maakt er interne communicatie niet makkelijker op. Toch wil je iedereen mee, met of zonder pc. Hoe zorg je ervoor dat interne communicatie iedereen bereikt?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/4/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 20/4/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 20/4/2024Wat is een intranet?
  4. 20/4/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  5. 20/4/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 20/4/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 20/4/2024Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  8. 20/4/2024Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  9. 20/4/2024Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  10. 20/4/2024Hoe werk je samen met vrijwillige fotografen?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden