Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?

Wat leren we uit de interne communicatiestrategie van HeiligHartziekenhuis Lier?


Een van de meest gestelde vragen bij Kortom? Hoe bereik je medewerkers die geen werkcomputer hebben? En terecht, het maakt er interne communicatie niet makkelijker op. Toch wil je iedereen mee, met of zonder pc. Hoe zorg je ervoor dat interne communicatie iedereen bereikt?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  2. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  3. 8 december 2023Wat is een intranet?
  4. 8 december 2023Hoe bouw en beheer je een intranet?
  5. 28 november 2023Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  6. 9 november 2023Hoe start je met een intern communicatieplan?
  7. 13 april 2023Welke interne communicatiekanalen zet je in?
  8. 13 april 2023Wat kenmerkt een interne nieuwsbrief?
  9. 13 april 2023Waarom zet je in op een personeelsmagazine?
  10. 23 januari 2023Hoe werk je samen met vrijwillige fotografen?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden