Wat is de rol van de communicatiedienst bij interne communicatie?

Wat is de rol van de communicatiedienst bij interne communicatie?

Interne communicatie is er altijd, ook zonder communicatiedienst. Elke medewerker en elke dienst stuurt en ontvangt informatie en neemt deel aan de interne dialoog. Het is belangrijk dat de interne communicatie in de organisatie wordt gecoördineerd, in overleg met andere collega’s of diensten.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20 juni 2024Hoe zet je een campagne op naar een breed publiek? Dit leer je uit de campagne 'Operation Cookiemonster'.
  2. 31 mei 2024Hoe pak je ouderencommunicatie aan?
  3. 21 mei 2024Welke rollen kan AI opnemen binnen jouw communicatieteam?
  4. 3 mei 2024Welke voorbeelden van nudging kunnen je inspireren?
  5. 29 april 2024Hoe start je met een podcast?
  6. 14 maart 2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  7. 13 maart 2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  8. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  9. 11 december 2023Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  10. 8 december 2023Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden