Wat is de rol van de communicatiedienst bij interne communicatie?

Wat is de rol van de communicatiedienst bij interne communicatie?

Interne communicatie is er altijd, ook zonder communicatiedienst. Elke medewerker en elke dienst stuurt en ontvangt informatie en neemt deel aan de interne dialoog. Het is belangrijk dat de interne communicatie in de organisatie wordt gecoördineerd, in overleg met andere collega’s of diensten.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/5/2024Hoe start je met een podcast?
  2. 20/5/2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  3. 20/5/2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  4. 20/5/2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  5. 20/5/2024Hoe profileer je je als aantrekkelijke werkgever? Drie inspirerende employer branding campagnes
  6. 20/5/2024Wat zijn de aandachtspunten voor een goed intranet?
  7. 20/5/2024Wat is een intranet?
  8. 20/5/2024Hoe bouw en beheer je een intranet
  9. 20/5/2024Hoe communiceer je intern over veranderingen?
  10. 20/5/2024Hoe start je met een intern communicatieplan?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden