Wat leren we uit de rebranding van de Vlaamse Sportfederatie?

Wat leren we uit de rebranding van de Vlaamse Sportfederatie?

In juni 2021 kreeg de Vlaamse Sportfederatie een nieuwe look and feel. Het oude groene logo maakte plaats voor een dynamische en moderne huisstijl. Grace Hellinckx, communicatiemedewerker bij Vlaamse Sportfederatie, vertelt over hun rebrandingstraject.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 28 april 2022Wat leren we uit het huisstijltraject van SAAMO?
  2. 7 juni 2024Welke AI-toepassingen vind je in Canva?
  3. 7 juni 2024Hoe haal je alles uit Canva?
  4. 13 februari 2024Wat is reputatiemanagement?
  5. 1 februari 2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  6. 1 februari 2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  7. 26 januari 2024Hoe bouw je aan een sterk merk?
  8. 27 juli 2022Uit welke elementen bestaat een huisstijl?
  9. 21 juni 2022Sjablonen software tools: voor welke tool ga jij?
  10. 29 april 2022Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden