Wat leren we uit de rebranding van de Vlaamse Sportfederatie?

Wat leren we uit de rebranding van de Vlaamse Sportfederatie?

In juni 2021 kreeg de Vlaamse Sportfederatie een nieuwe look and feel. Het oude groene logo maakte plaats voor een dynamische en moderne huisstijl. Grace Hellinckx, communicatiemedewerker bij Vlaamse Sportfederatie, vertelt over hun rebrandingstraject.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 23/4/2024Wat leren we uit het huisstijltraject van SAAMO?
  2. 23/4/2024Wat is reputatiemanagement?
  3. 23/4/2024Hoe werk je aan je reputatie via de pers? [CASE]
  4. 23/4/2024Hoe detecteer en omschrijf je waarden voor de organisatie?
  5. 23/4/2024Hoe bouw je aan een sterk merk?
  6. 23/4/2024Uit welke elementen bestaat een huisstijl?
  7. 23/4/2024Sjablonen software tools: voor welke tool ga jij?
  8. 23/4/2024Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.
  9. 23/4/2024Sterk merk, veel werk? Tips om een consistent beeld te vormen van jouw stad of gemeente.
  10. 23/4/2024Hoe pas je een merkarchitectuur toe in jouw organisatie? Dit leer je uit het traject van scholen.

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden