Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?

Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?

Een magazine staat niet op zichzelf, maar is onderdeel van de communicatiemix. Net zoals elk communicatiekanaal heeft het zijn sterktes en zwaktes. Je zet het magazine in volgens zijn sterktes om er het meeste uit te halen. Welke doelstellingen streeft jouw organisatie na en hoe kan een magazine daarbij helpen?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 20/6/2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  2. 20/6/2024Met welke verplichtingen moet je rekening houden?
  3. 20/6/2024Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?
  4. 20/6/2024Hoe maak je een coverconcept?
  5. 20/6/2024Wie doet wat in het creatieteam? Enkele voorbeelden ter inspiratie.
  6. 20/6/2024Hoe vind je de 'why', oftewel de drijfveer van je organisatie?
  7. 20/6/2024Hoe zet je magazinecontent op andere kanalen in?
  8. 20/6/2024Wanneer zet je meer dan één magazine in?
  9. 20/6/2024Hoe stel je doelstellingen voor je magazine op? Laat je inspireren door het voorbeeld van Komop
  10. 20/6/2024Hoe stel je advertentievoorwaarden op?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden