Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?

Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?

Een magazine staat niet op zichzelf, maar is onderdeel van de communicatiemix. Net zoals elk communicatiekanaal heeft het zijn sterktes en zwaktes. Je zet het magazine in volgens zijn sterktes om er het meeste uit te halen. Welke doelstellingen streeft jouw organisatie na en hoe kan een magazine daarbij helpen?

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 12 augustus 2024Hoe kun je de betrokkenheid bij medewerkers verhogen met je personeelsmagazine? - Case van het Wit-Gele Kruis Antwerpen
  2. 3 juni 2024Hoe integreer je duurzaamheid in je overheidsopdracht?
  3. 11 december 2023Met welke verplichtingen moet je rekening houden?
  4. 11 december 2023Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?
  5. 17 november 2023Hoe maak je een coverconcept?
  6. 17 november 2023Wie doet wat in het creatieteam? Enkele voorbeelden ter inspiratie.
  7. 17 november 2023Hoe vind je de 'why', oftewel de drijfveer van je organisatie?
  8. 17 november 2023Hoe zet je magazinecontent op andere kanalen in?
  9. 17 november 2023Wanneer zet je meer dan één magazine in?
  10. 17 november 2023Hoe stel je doelstellingen voor je magazine op? Laat je inspireren door het voorbeeld van Komop

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijk 8 cookies

Je ontvangt strikt noodzakelijke cookies, omdat ze nodig zijn voor het juist functioneren van deze website. Deze cookies kunt u niet uitschakelen.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren 0 cookies

Deze website slaat jouw voorkeuren op zodat deze bij een volgend bezoek kunnen worden toegepast.

Geen cookies gevonden

Analyse 0 cookies

Deze website analyseert het gebruik ervan, zodat we functionaliteit daarop kunnen aanpassen en verbeteren. De gegevens zijn anoniem.

Geen cookies gevonden

Tracking 6 cookies

Deze website analyseert je bezoek om de inhoud beter op jouw behoeften af te stemmen.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Extern 0 cookies

Deze website maakt gebruik van externe functionaliteit, zoals Social Media deelmogelijkheden.

Geen cookies gevonden