Hoe begin je aan een nieuwe website?

Hoe begin je aan een nieuwe website?

Als organisatie is het ondenkbaar geen website te hebben. Net als alle communicatiemiddelen, staat een website nooit alleen. Het is een belangrijk onderdeel van een on- en offline mediamix. Al die media samen horen goed met elkaar in wisselwerking te staan en naar elkaar te verwijzen. Zo krijg je een optimaal bereik en effectiviteit van je communicatie. De positie van de website in die mediamix is die van non-stop ‘informatiemoederschip’. De gebruiker kan er continu terecht voor gerichte, juiste, heldere informatie.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Gerelateerde blogs

  1. 26/4/2024Hoe schrijf je goede opdrachten voor AI?
  2. 26/4/2024Hoe zet je een WhatsApp-verzendlijst of -kanaal in?
  3. 26/4/2024Hoe kan je WhatsApp inzetten als organisatie?
  4. 26/4/2024Hoe maak je een geslaagde website? Tips van collega's voor een vliegende start.
  5. 26/4/2024Hoe evalueer je je digitale nieuwsbrief?
  6. 26/4/2024Welke digitale nieuwsbrieven kunnen je inspireren?
  7. 26/4/2024Hoe begin je aan een nieuwe website? Ervaringen uit de praktijk.
  8. 26/4/2024Mogen we Mailchimp en Google Analytics nog gebruiken?
  9. 26/4/2024Hoe werk je samen met vrijwillige fotografen?
  10. 26/4/2024Waar moet je rekening mee houden als je een nieuwsbrief verstuurt?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden