Context - Je magazine oriënteren

We oriënteren het magazine eerst binnen de context van de organisatie. Waarom zou het een meerwaarde zijn in de communicatiemix? Welke doelstellingen wil je ermee bereiken? Verder duiken we in de doelgroep en bekijken we het kostenplaatje. 

Met welke verplichtingen moet je rekening houden?

Welke kosten zijn er verbonden aan een magazine?

Wanneer zet je meer dan één magazine in?

Hoe stel je doelstellingen voor je magazine op? Laat je inspireren door het voorbeeld van Komop

Hoe stel je advertentievoorwaarden op?

Wat staat er in een redactiestatuut?

Waarom zou je inzetten op een magazine?

Wat is de plaats van het magazine in de communicatiemix?

Wie leest een magazine?

Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:

Nood aan inspiratie voor je magazine? Neem een duik in deze voorbeelden.

Hoe je magazine het hart van je lezer raakt - Marthe Pannecoucke en Luc Van Loon

Opleidingen over drukwerk

Op donderdag 24 oktober 2024 in Antwerpen

Maak een magazine dat je lezer raakt

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
  • 234_2imagine.png
Bedrijfsleden