Communiceren tijdens een crisis

Bij elke overheidsinstelling of socialprofitorganisatie bestaat de kans dat een incident zich voordoet dat uitmondt in een crisis. Je goed voorbereiden op een crisis is belangrijk. Maar hoe communiceer je nu eigenlijk tijdens een crisis? 

Online polarisatie: in het oog van de storm – Ine Timmers van De Lijn

Crisiscommunicatie door de ogen van een woordvoerder - Laura Demullier van het Nationaal Crisiscentrum

Hoe communiceer je tijdens een crisis?

Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?

Wat zijn de taken van het crisisteam?

Wat zijn de taken van het crisiscommunicatieteam?

Wat moet je doen na een crisis?

Wie voert het woord tijdens een crisis?

Welke kanalen gebruik je voor crisiscommunicatie?

Wie zijn de doelgroepen bij crisiscommunicatie?

Opleidingen over crisiscommunicatie

Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden