Organisatie van de communicatiedienst

Hoe verzamel je zoveel mogelijk informatie? Hoe werk je efficiënt als communicatiedienst? Er bestaat helaas geen blauwdruk om een communicatiedienst goed te organiseren. Alles hangt ook af van jouw organisatiecultuur. In dit dossier reiken we je wel enkele handvatten en praktijkvoorbeelden aan waarmee jij aan de slag kan. 

Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.

Welke evolutie onderging de communicatiedienst?

Hoe organiseer je de communicatiedienst?

Welke rollen heeft een communicatiemedewerker?

Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?

Hoe overleef je een eenpersoonscommunicatiedienst?

Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

Opleidingen over communicatiebeleid

Op dinsdag 31 januari 2023 in Brussel

Masterclass Communicatiestrategie

Op vrijdag 3 februari 2023 in Deinze

Collegagroep politiezones Oost-Vlaanderen

Op dinsdag 7 februari 2023 in Antwerpen-Berchem

Employee én candidate journey: communicatie tijdens en na het aanwervingsproces

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden