Organisatie van de communicatiedienst

Hoe verzamel je zoveel mogelijk informatie? Hoe werk je efficiënt als communicatiedienst? Er bestaat helaas geen blauwdruk om een communicatiedienst goed te organiseren. Alles hangt ook af van jouw organisatiecultuur. In dit dossier reiken we je wel enkele handvatten en praktijkvoorbeelden aan waarmee jij aan de slag kan. 

Opdrachten uitbesteden: hoe schrijf je een bestek uit? Tips uit de praktijk.

Welke evolutie onderging de communicatiedienst?

Hoe organiseer je de communicatiedienst?

Welke rollen heeft een communicatiemedewerker?

Hoe verzamel je als communicatiedienst voldoende informatie?

Hoe overleef je een eenpersoonscommunicatiedienst?

Hoe betrek je collega’s bij het communicatiewerk?

Meer inspiratie? Neem een kijkje op de blog:

Ga zorgeloos op vakantie met deze 7 tips

Hoe houd je het hoofd koel op een 1-persoonscommunicatiedienst?

De 10 belangrijkste uitdagingen voor communicatiemedewerkers - Eric Goubin

Jullie werkten massaal mee aan het Groot Gemeentelijk Communicatieonderzoek

Opleidingen over communicatiebeleid

Op donderdag 24 oktober 2024

Webinar ‘Communicatie, troef bij de fundamentele transitie van onze zorg’

Op woensdag 13 november 2024 in Brussel

Collegagroep grote socialprofitorganisaties

Op vrijdag 15 november 2024 in Brussel

Collegagroep Streekintercommunales

Op dinsdag 19 november 2024

Collegagroep Oost-Vlaanderen: Hoe bepaal je de (interne) waarden van jouw organisatie?

Op dinsdag 19 november 2024 in Leuven

Masterclass Creatief denken en doen voor communicatieverantwoordelijken

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png