Merk en imago

Hier vind je een overzicht van de boeken over merk en imago:

Visuele identiteit in 10 stappen 

Boek Visuele identiteit

Inhoud

Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep? Deze content biedt een tips & tricks benadering rond deze vraagstelling. De content kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met visuele identiteit, eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan.

Auteur: Christophe Ruys

Verschenen in: 2016

Bestel het boek

Terug naar het overzicht ↑

Reputatiemanagement

Boek Reputatiemanagement

Inhoud

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. Via deze content leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie.

 Auteurs: Geert Stox en Machteld Weyts

Verschenen in: 2016

Bestel het boek

Terug naar het overzicht ↑

Alle thema's

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
  • LOGO_VP.jpeg
Bedrijfsleden