Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?

Hoe maak je een crisiscommunicatieplan?

Elke overheidsinstelling of socialprofitorganisatie loopt de kans om in een crisis terecht te komen. Als je nog moet nadenken over wat er wat er allemaal moet gebeuren tijdens en crisis én hoe je dat zal doen, verlies je hopeloos veel tijd. Met een crisiscommunicatieplan ben je voorbereid: je weet wat er te gebeuren staat en wie dat gaat doen.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Labels:

Gerelateerde blogs

  1. 28/3/2024Welke 6 principes helpen om een doeltreffende campagne op te zetten?
  2. 28/3/2024Waar moet je rekening mee houden als je de doelgroep van je campagne bepaalt?
  3. 28/3/2024Wat is nudging?
  4. 28/3/2024Welke drempels weerhouden mensen ervan hun gedrag te veranderen?
  5. 28/3/2024Hoe communiceer je tijdens een crisis?
  6. 28/3/2024Hoe is de noodplanning bij de overheid georganiseerd?
  7. 28/3/2024Kan je als overheidsinstelling ondersteuning krijgen voor crisiscommunicatie?
  8. 28/3/2024Hoe monitor je wat er tijdens een crisis over je organisatie gezegd wordt?
  9. 28/3/2024Wat is BE-Alert en hoe werkt het?
  10. 28/3/2024Wat is het verschil tussen een crisisteam en een crisiscommunicatieteam?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • LOGO_VP.jpeg
  • 234_2imagine.png
  • logo-og.png
Bedrijfsleden