Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?

Hoe maak je goede afspraken rond het gebruik van sociale media in je organisatie?

In organisaties is er vaak discussie over wat kan, wat mag, wat moet en wat niét kan op sociale media. Het is belangrijk om hierover afspraken te maken binnen je organisatie of instelling. 

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 25/5/2022Hoe werken algoritmes op sociale media?
  2. 24/5/2022Waarom en hoe adverteer je op sociale media?
  3. 20/5/2022Hoe reageer je op berichten op sociale media?
  4. 12/5/2022Hoe maak je goede afspraken met een fotograaf of videograaf?
  5. 8/2/2022Hoe zet je sociale media bij infrastructuurwerken in?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Opleidingen over sociale media

Op woensdag 19 oktober 2022

Communicatie START UP - sessie 3: Méér impact met minder sociale media

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden