Hoe frequent moet een infoblad verschijnen?

Hoe frequent moet een infoblad verschijnen?

De meeste organisaties opteren voor een maandelijks, twee- of driemaandelijks informatieblad. Digitale communicatiekanalen zijn sterk in snelle berichten. In een papieren informatieblad ligt steeds minder de nadruk op actualiteit, maar steeds meer op beleving, verbondenheid en verhalen. De nadruk op kwaliteitsvolle artikels, beelden én een intensieve voorbereiding, doen vaak kiezen voor een lagere periodiciteit én een hogere kwaliteit van het informatieblad.

Om de rest van het artikel te lezen en de praktijkdocumenten te zien, moet je lid zijn van Kortom. Nog geen lid? Ontdek alle voordelen.

Ben je wel al lid? Dan kan je hier inloggen.

Vergelijkbare artikelen

  1. 4/4/2022Hoe zorg je voor een samenspel tussen je papieren magazine en je digitale kanalen?
  2. 4/4/2022Hoe kies je een externe partner voor het infoblad?
  3. 4/4/2022Welk papier kies je voor je infoblad?
  4. 4/4/2022Hoe evalueer je een infoblad?
  5. 4/4/2022Welke rol heeft de redactie van het infoblad?

Vind je het antwoord niet op je vraag?

Een van onze medewerkers helpt je graag verder in de community.

Stel je vraag in de community

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

  • 234_2imagine.png
  • LOGO_VP.jpeg
  • logo-og.png
Bedrijfsleden